NADCIĄGAJĄ DWIE NOWE GRY KSIĄŻKOWE!

Już w piątek, 29 stycznia, o godzinie 21.00 w naszej księgarni ukażą się dwie nowe gry książkowe Wydawnictwa Wielokrotnego Wyboru! Pierwsza to przetłumaczona z języka rosyjskiego miniatura Pewnej wilczej nocy (Jurij Charłamow), druga to olbrzymia, rozpisana na ponad 670 paragrafów space opera Lot Żółtej Orchidei (Igor Małyszczak). Będziecie mogli pobrać je za darmo i cieszyć się lekturą, chociaż nie pogardzimy udostępnieniem w mediach społecznościowych informacji o naszej, trwającej już od dekady, działalności wydawniczej.

Chaos – to mieszanka energii.

Chaos – to wszechświat, do którego można przeniknąć z wielu innych wszechświatów.

W głębinach Chaosu, między Wielkimi Rafami i mgławicami, dryfują ogromne odłamki – potężne fundamenty ze starożytnych, zastygłych, magicznych mas pierwotnej materii. Przepełnia je magia. Na ich powierzchni i w głębinach żyją niezwykłe rośliny i zwierzęta. Zamieszkują je inteligentne rasy oraz liczne potwory.

Na jednym ze starożytnych odłamków, ogromnym kontynencie, który wchłonął wszystkie znane strefy klimatyczne, żyje wiele dzikich plemion, których poziom rozwoju odpowiada znanej nam epoce kamienia.

Ta gra opowiada o młodym łowcy z jednego z prymitywnych plemion, który wyrusza na swoje pierwsze samotne polowanie. To, jak potoczy się jego los, zależy od Ciebie…

Nazywasz się Astra Kuana, od 15 lat służysz we flocie Galaktycznej Republiki Trauncji, osiągnęłaś rangę oficera. Twoja rodzina nigdy nie była zamożna ani znacząca, więc tak wysokie stanowisko jest dla was chlubą, szczególnie że zdobyłaś je bez żadnych znajomości. W systemie wojskowym Trauncji oficerowie podlegają politykom, którzy bezpośrednio wydają im polecania. Odkąd zostałaś przydzielona do Carmaga Grunatti, gubernatora obrzeżnej planety Skassy, Twoja kariera zaczęła się chwiać. Wyznaczył Ci niemożliwą do wykonania misję. Dysponując minimalnymi siłami miałaś opanować bunt w górniczej kolonii na Teutronie, jednym z księżyców Skassy. Buntownicy nie przestraszyli się Twojej rangi ani nie byli chętni do negocjacji. W nocy zaatakowali Twój obóz, zabili wielu ludzi i zmusili Cię do ucieczki z księżyca. Sytuację opanowali dopiero oficerowie, którzy przybyli z sąsiedniego układu. Zostałaś obarczona winą za porażkę i mimo że nie spotkały Cię bardzo dotkliwe konsekwencje, to wiesz, że zaufanie do Ciebie zostało nadszarpnięte, więc nie możesz sobie pozwolić na kolejne niewykonanie zadania. Dzisiejszego ranka dowiedziałaś się, że Carmag wzywa Cię na osobistą rozmowę, którą określił jako istotną. Prawdopodobnie otrzymasz misję, od której będą zależeć Twoje przyszłe losy.

To nie wszystko!

Do czerwca wydamy jeszcze trzy kolejne (a może zdążymy i cztery!) gamebooki. Dziękujemy za lata wsparcia, będziemy robić co w naszej mocy, aby nadal profesjonalnie wydawać dla Was gry książkowe. Od fanów dla fanów!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *