KONKURS! GŁOSUJCIE NA GRĘ KSIĄŻKOWĄ!

Pracownia Otwierania Kultury ogłosiła konkurs na narzędzie cyfrowe bazujące na zdigitalizowanych zasobach dziedzictwa. Jedną z propozycji jest gra książkowa!

Pracownia Otwierania Kultury to lab technologiczny działający przy Centrum Cyfrowym, który gromadzi przedstawicieli instytucji kultury, badaczy społecznych, projektantów doświadczeń, programistów i ekspertów, którzy wspólnie projektują innowacje oparte na zdigitalizowanych zasobach kultury.

W roku 2017 w Pracowni powstały cztery koncepcje narzędzi cyfrowych bazujących na zdigitalizowanych zasobach dziedzictwa. Pracowały nad nimi zespoły reprezentujące cztery instytucje: Muzeum Historii Polski (w roli partnera), Muzeum Narodowe w Warszawie, Muzeum Warszawy i Ośrodek KARTA.

Ponieważ wierzymy, że to użytkownicy są najważniejszymi recenzentami produktów, wytypowanie prototypów do wdrożenia odbędzie się na podstawie publicznego głosowania, któremu towarzyszy głosowanie jury złożonego z ekspertów branżowych oraz zarządu Centrum Cyfrowego.

Jeśli obejrzeliście już wszystkie narzędzia, zapraszamy do oddania głosu na to, z którego najbardziej chcielibyście korzystać! Wasz głos może sprawić, że trafi ono do Waszych rąk wraz z końcem 2018 roku!

Głosowanie trwa od 13 do 26 listopada.

Dwudziestolecie bez filtra

Bogato ilustrowana gra paragrafowa pozwalająca wcielić się w postać żyjącą w dwudziestoleciu międzywojennym i poczuć zarówno ducha historii, jak i klimat codziennego życia w tym okresie. Gracz wciela się w młodą osobę, wchodzącą w dorosłość i podejmującą pierwsze życiowe wybory w roku 1918.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wiadomości i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *