Numery – spisy treści

Niniejszy spis nie uwzględnia Newsów (te można znaleźć na naszej stronie w dziale Archiwum/Archiwum Newsów).

Numer pierwszy:

 

 

 

 

 

 

Wstępniak: Mikołaj Kołyszko
Czy gry książkowe są pełnoprawną formą literacką? (komiks) – pomysł: Mikołaj Kołyszko; wykonanie: Łukasz Luis Kostuch

Wydawnictwo Wielokrotnego Wyboru prezentuje:
Zapowiedź gry Szklana twarz (autor Beniamin Muszyński) – Xellos

Publicystyka:
Wstęp do paragrafowego świata
– Beniamin KrowaQ Muszyński
Historia gamebooków – Arthil
Gry książkowe w figurkach – Tomasz Jaczu Jaczewski
Interaktywne filmy– Michał Leon Ślużyński
Gry książkowe do kieszeni – Michał Leon Ślużyński

Recenzje:
Samotny wilk: Ucieczka przed mrokiem
– Mikołaj Kołyszko
Księga labiryntu – Michał Leon Ślużyński
Dreszcz – Michał Recoil Rosiński
Sąsiedzi Lonesbury – Beniamin KrowaQ Muszyński

Wywiad:
Z Obywatelem J. (Jarek Klofta – twórca Sąsiadów Lonesbury) rozmawiał
– Mikołaj Kołyszko

Warsztaty:
Kuźnia KrowaQ (Warsztaty pisanie gier książkowych część I) – Beniamin KrowaQ Muszyński

Inspiracje:
Opowiadanie „Dom na wzgórzu”
– Beniamin Muszyński
Nawiedzony dom na Kosocickiej – Mikołaj Kołyszko

 

 

Numer drugi:

 

 

 

 

 

 

Wstępniak: Mikołaj Kołyszko
Z życia redakcji: Lodówka KrowaQa (komiks) – pomysł: Beniamin Muszyński; wykonanie: Łukasz Luis Kostuch

Wydawnictwo Wielokrotnego Wyboru prezentuje:
Zapowiedź gry Zaginiony (autor Beniamin Muszyński)
Zapowiedź gry Tajemne oblicze świata (autor Mikołaj Kołyszko)

Recenzje:
Samotny wilk: Ogień na wodzie
– Mikołaj Kołyszko
Samotny wilk: Jaskinie Kalte – Mikołaj Kołyszko
Pajęcza sieć – Beniamin KrowaQ Muszyński
Ręka pana – Beniamin KrowaQ Muszyński
Lochy labiryntu – Jarek Obywatel J. Klofta
Sufferrosa – Piotr Bąkowski

Wywiad:
Z Dawidem Marcinkowskim (twórcą Sufferrosy) – Mikołaj Kołyszko

Publicystyka:
Mały przegląd krótkich filmów interaktywnych
– Michał Leon Ślużyński
Hiperteksty – Marcin Sikorski
Edytory gamebooków– Michał Leon Ślużyński
Kuźnia KrowaQa (Warsztaty pisanie gier książkowych część II) – Beniamin KrowaQ Muszyński

 

 

Numer trzeci:

 

 

 

 

 

 

Wstępniak: Mikołaj Kołyszko
Zamiast komiksu (komiks/szkic) – pomysł: Łukasz Luis Kostuch; wykonanie: Aleksandra Kaleta

Recenzje:
Samotny wilk: Otchłań zagłady
– Mikołaj Kołyszko
Star wars: Clone wars: Ścieżka Jedi – Michał Leon Ślużyński
Star wars: Clone wars: Zaginiony Legion – Michał Leon Ślużyński
I Ty możesz zostać Stalowym szczurem – Beniamin KrowaQ Muszyński
Patrol w Yorksze – Beniamin KrowaQ Muszyński
Dinara: Prastare szczyty – Piotr Bąkowski
Szalone nożyczki – Mikołaj Kołyszko

Solucja:
Zestaw pomocniczy Labiryntowego Lochołaza – Jarek Obywatel J. Klofta

Publicystyka:
Edytory gamebooków online
– Michał Leon Ślużyński
Motywator – Michał Recoli Rosiński
Kuźnia KrowaQa (Warsztaty pisanie gier książkowych część III, ostatnia) – Beniamin KrowaQ Muszyński
Prypeć: Miasto duchów – Piotr Bąkowski
Na szlaku zbrodni (pomysł na mechanikę do gry detektywistycznej) – Beniamin KrowaQ Muszyński

Minigry w numerze:
Prywatne śledztwo
– Beniamin Muszyński
Callista – Przemysław Memon Pociecha

 

 

Numer czwarty:

 

 

 

 

 

 

Wstępniak: Beniamin Muszyński
Komiks interaktywny (komiks)– pomysł: Beniamin Muszyński; wykonanie: Łukasz Luis Kostuch

Recenzje:
Escape from Khosht
– Piotr Bąkowski
Pałac o Stu Bramach – Michał Leon Ślużyński
Survive The House – Michał Leon Ślużyński
Vice city bez trzymanki! – Beniamin KrowaQ Muszyński
Ostatni kurs – Michał Leon Ślużyński

Publicystyka:
Organizacja pracy twórczej – Beniamin KrowaQ Muszyński
Historia szyfrów – Piotr Bąkowski
Konfrontacja – Michał Recoil Rosiński
Pomieszanie z poplątaniem – Michał Recoil Rosiński
Gry książkowe a RPG – Beniamin KrowaQ Muszyński

Wywiady z laureatami konkursu Serial w sieci:
Jakub Smorawski „Drużyna Audio-Video”
– Mikołaj Kołyszko
Przemysław Pinczak „Wydział do spraw popieprzonych” – Mikołaj Kołyszko

 

 

Numer piąty:
<

 

 

 

 

 

 

Wstępniak: Beniamin Muszyński
Komiks – pomysł: Beniamin Muszyński; wykonanie: Łukasz Luis Kostuch

Wydawnictwo Wielokrotnego Wyboru prezentuje:
Zapowiedź gry Pokuta (autor Beniamin Muszyński)
Informacje o nowych wersjach (na czytnik Kindle) gier: Janek: Historia małego powstańca (dr Maciej Słomczyński, Beniamin Muszyński) i Zaginiony (Beniamin Muszyński).

Recenzje:
Hotel 626 – Mikołaj Kołyszko
Rzeźbiarze pierścieni – Michał Leon Ślużyński
Wodny pająk – Michał Leon Ślużyński
Incydent – Piotr Bąkowski
Ring of Thieves – Beniamin KrowaQ Muszyński

Publicystyka:
Kanibalizm: Historia ludożerstwa
– Beniamin KrowaQ Muszyński
Na tropie Cthulhu – Mikołaj Kołyszko
Idealna mechanika dla gier książkowych – Paweł Dziemski
Industrializacja gier paragrafowych – Michał Recoil Rosiński
Visual novel – Michał Leon Ślużyński
Dziennik jako element gry książkowej – Beniamin KrowaQ Muszyński

Minigra:
Plaga
– Beniamin Muszyński

 

 

Numer szósty:

 

 

 

 

 

 

Wstępniak: Mikołaj Kołyszko
Oparte na prawdziwych wydarzeniach (komiks) – pomysł: Mikołaj Kołyszko; wykonanie: Arkadiusz Arius Ostrycharz

Wydawnictwo Wielokrotnego Wyboru prezentuje:
Zapowiedź gry „Tajemne Oblicze Świata II: Pikielny szyfr” (autor Mikołaj Kołyszko)
Zapowiedź publikacji naukowej „Filmy interaktywne” (autor Marcin M. Drews)

Recenzje:
1812. Serce Zimy
– Mikołaj Kołyszko
Niekończąca się wyprawa: Przerażający loch – Michał Leon Ślużyński
Wewnętrzne zło – Michał Leon Ślużyński
Gothic: Polowanie na smoki – Michał Leon Ślużyński
Uber Life – Piotr Bąkowski
N.E.M.O – Beniamin KrowaQ Muszyński

Publicystyka:
Lebensborn
– Piotr Bąkowski
Mnogość wyborów w grach książkowych – Beniamin KrowaQ Muszyński
Jak firma Anturu chciała zrobić rewolucję – Mikołaj Kołyszko

Wywiad:
Z Maciejem Reputakowskim (twórcą audiogry „1812: Serce Zimy) – Mikołaj Kołyszko

Minigra:
Marsz Hańby – Piotr Bąkowski

 

 

Numer siódmy:

 

 

 

 

 

 

Wstępniak: Beniamin Muszyński
Komiks – pomysł: Beniamin Muszyński; wykonanie: Dominik Fortecki

Recenzje:
Last Call i The Witness – Piotr Bąkowski
Wojownik autostrady – Piotr Bąkowski
Afrykański świt – Michał Leon Ślużyński
Niewolnik czarodzieja – Michał Leon Ślużyński

Publicystyka:
Świat po końcu świata, czyli apokalipsa jako materiał na grę książkową – Beniamin KrowaQ Muszyński
Cyberpunk: Tło dla Twojego projektu – Beniamin KrowaQ Muszyński
Być kobietą w świecie gamebooków – Justyna Anna Maksoń
Hrabal: Człowiek, który pił, człowiek, który pisał – Beniamin KrowaQ Muszyński

Opowiadanie:
Przebudzenie – Beniamin Muszyński

Jeden komentarz do “Numery – spisy treści”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O książkach, w których Ty jesteś bohaterem