PORADY I INSPIRACJE TWÓRCZE
(układ chronologiczny)
Tworzenie gry paragrafowej za pomocą arkusza kalkulacyjnego (Wojciech Kęsy, 01.2023)
[CZYTAJ]
Herstory – czyli kobiety w świecie gier paragrafowych 2.0 (Anna Lisiecka, 11.2017)
Wolna wola w zdeterminowanym świecie paragrafów (Michał Recoil Rosiński, 08.2017)
Pod Lupą #3 – O bohaterze nieludzkim (Beniamin Muszyński, 05.2017) [CZYTAJ]
Pod Lupą #2 – Więcej niż jeden bohater (Beniamin Muszyński, 03.2017)
Pod Lupą #1 – Grafika jako element fabularny (Beniamin Muszyński, 02.2017)
Wojna inna niż wszystkie – gry paragrafowe w realiach Wielkiej Wojny (Wojciech Kowalczyk, 11.2016)
Więź z bohaterem (Michał Recoil Rosiński, 05.2016)
Czy rozmiar ma znaczenie? (Michał Recoil Rosiński, 03.2016)
Bo w szaleństwie jest metoda, czyli jak dać się zwariować (Michał Recoil Rosiński, 02.2016)
Motyw zwłok w grze książkowej (Beniamin Muszyński, 11.2015)
Śmierć w grach książkowych – element niezbędny czy opcjonalny? (Adam Korkosz, 04.2013)
Być kobietą w świecie gamebooków (Justyna Anna Maksoń, 04.2012)
Cyberpunk – tło dla Twojej gry (Beniamin Muszyński, 04.2012)
Hrabal – człowiek, który pił, człowiek, który pisał… (Beniamin Muszyński, 04.2012)
Świat po końcu świata, czyli postapokalipsa (Beniamin Muszyński, 04.2012)
Lebensborn, (Piotr Bąkowski, 02.2012)
Mnogość wyborów w grach książkowych (Beniamin Muszyński, 02.2012)
Dziennik jako element gry książkowej (Beniamin Muszyński, 09.2011)
Idealna mechanika dla gier książkowych (Paweł Dziemski, 09.2011)
Kanibalizm: historia ludożerstwa (Beniamin Muszyński, 09.2011)
Na tropie Cthulhu (Mikołaj Kołyszko, 09.2011)
Historia szyfrów (Piotr Bąkowski, 07.2011)
Konfrontacja: gry „narracyjne a labiryntowe” (Michał Recoil Rosiński, 07.2011)
Pomieszanie z poplątaniem, (Michał Recoil Rosiński, 07.2011)
Prypeć. Miasto duchów, (Piotr Bąkowski, 04.2011)
Kuźnia KrowaQ (Beniamin Muszyński, 01-04.2011)
Nawiedzony dom na Kosocickiej w Krakowie (Mikołaj Kołyszko, 01.2011)
TEMATY OGÓLNE
(układ chronologiczny)
Gry książkowe a RPG cz.II – fundamentalna różnica (Michał Leon Ślużyński, 04.2013)
Jak firma Anturu chciała zrobić rewolucję (Mikołaj Kołyszko, 02.2012)
Wstęp do visual novel(Michał Leon Ślużyński, 09.2011
Gry książkowe a RPG (Beniamin Muszyński, 07.2011
Edytory gamebooków online, (Michał Leon Ślużyński, 04.2011)
Edytory gamebooków (Michał Leon Ślużyński, 03.2011
Mały przegląd krótkich filmów interaktywnych (Michał Leon Ślużyński, 03.2011)
Gry książkowe w figurkach (Jaczu, 01.2011)
Historia gamebooków (Arthil, 01.2011)
Wstęp do paragrafowego świata (Beniamin Muszyński, 01.2011)
RELACJE
(układ chronologiczny)
Wystawa interaktywnych form opowiadania w ramach warszawskiego Festiwalu Przemiany trwającego od 4 do 7 września 2014 (Jakub Jastrzębski)
1812: Serce Zimy – relacja z interaktywnego spektaklu kinowego [czas i miejsce: 24 stycznia 2013 roku, Multikino w Złotych tarasach] (Jakub Jastrzębski)
2 komentarze do “Publicystyka”