ARKUSZ KALKULACYJNY W SŁUŻBIE GAMEBOOKÓW

Zapraszamy do lektury poradnika, którego autor – Wojciech Kęsy – przybliża nam praktyczne wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w procesie tworzenia gier książkowych.

Przeglądając różne poradniki do pisania gier paragrafowych można natknąć się na stwierdzenie, że należy z góry zaplanować ilość paragrafów oraz od samego początku, ręcznie i w najbardziej nieprzewidywalny sposób, dobierać numery do paragrafów. Jest to z pewnością czasochłonne i wiąże się z możliwością popełnienia błędu w numeracji, albo przekroczenia zaplanowanej wcześniej objętości dzieła.

Oba te problemy można bardzo szybko i bez obaw rozwiązać za pomocą paru funkcji arkusza kalkulacyjnego obsługiwanego np. przez program Microsoft Excel. W tym artykule postaram się zwięźle wyjaśnić na czym polega owa „sztuczka”.

Artykuł znajduje się w dziale Artykuły, sekcji Publicystyka, a także TUTAJ.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *