Publicystyka RELACJE Wystawa interaktywnych form opowiadania w ramach warszawskiego Festiwalu Przemiany trwającego od 4 do 7 września 2014 (Jakub Jastrzębski) [CZYTAJ] 1812: Serce Zimy – relacja z interaktywnego spektaklu kinowego [czas i miejsce: 24 stycznia 2013 roku, Multikino w Złotych tarasach] (Jakub Jastrzębski) [CZYTAJ] PORADY I INSPIRACJE TWÓRCZE Tworzenie gry paragrafowej za pomocą arkusza kalkulacyjnego (Wojciech Kęsy, 01.2023) [CZYTAJ] Herstory – czyli kobiety w świecie gier paragrafowych 2.0 (Anna Lisiecka, 11.2017) [CZYTAJ] Wolna wola w zdeterminowanym świecie paragrafów (Michał Recoil Rosiński, 08.2017) [CZYTAJ] Pod Lupą #3 – O bohaterze nieludzkim (Beniamin Muszyński, 05.2017) [CZYTAJ] Pod Lupą #2 – Więcej niż jeden bohater (Beniamin Muszyński, 03.2017) [CZYTAJ] Pod Lupą #1 – Grafika jako element fabularny (Beniamin Muszyński, 02.2017) [CZYTAJ] Wojna inna niż wszystkie – gry paragrafowe w realiach Wielkiej Wojny (Wojciech Kowalczyk, 11.2016) [CZYTAJ] Więź z bohaterem (Michał Recoil Rosiński, 05.2016) [CZYTAJ] Czy rozmiar ma znaczenie? (Michał Recoil Rosiński, 03.2016) [CZYTAJ] Bo w szaleństwie jest metoda, czyli jak dać się zwariować (Michał Recoil Rosiński, 02.2016) [CZYTAJ] Motyw zwłok w grze książkowej (Beniamin Muszyński, 11.2015) [CZYTAJ] Śmierć w grach książkowych – element niezbędny czy opcjonalny? (Adam Korkosz, 04.2013) [CZYTAJ] Być kobietą w świecie gamebooków (Justyna Anna Maksoń, 04.2012) [CZYTAJ] Cyberpunk – tło dla Twojej gry (Beniamin Muszyński, 04.2012) [CZYTAJ] Hrabal – człowiek, który pił, człowiek, który pisał… (Beniamin Muszyński, 04.2012) [CZYTAJ] Świat po końcu świata, czyli postapokalipsa (Beniamin Muszyński, 04.2012) [CZYTAJ] Lebensborn, (Piotr Bąkowski, 02.2012) [CZYTAJ] Mnogość wyborów w grach książkowych (Beniamin Muszyński, 02.2012) [CZYTAJ] Dziennik jako element gry książkowej (Beniamin Muszyński, 09.2011) [CZYTAJ] Idealna mechanika dla gier książkowych (Paweł Dziemski, 09.2011) [CZYTAJ] Industrializacja gier paragrafowych, czyli dobrodziejstwa mechaniki (Michał Recoil Rosiński, 09.2011) [CZYTAJ] Kanibalizm: historia ludożerstwa (Beniamin Muszyński, 09.2011) [CZYTAJ] Na tropie Cthulhu (Mikołaj Kołyszko, 09.2011) [CZYTAJ] Historia szyfrów (Piotr Bąkowski, 07.2011) [CZYTAJ] Konfrontacja: gry „narracyjne a labiryntowe” (Michał Recoil Rosiński, 07.2011) [CZYTAJ] Organizacja pracy twórczej (Beniamin Muszyński, 07.2011) [CZYTAJ] Pomieszanie z poplątaniem, (Michał Recoil Rosiński, 07.2011) [CZYTAJ] Motywator, czyli jak wziąć się do roboty (Michał Recoil Rosiński, 04.2011) [CZYTAJ] Prypeć. Miasto duchów, (Piotr Bąkowski, 04.2011) [CZYTAJ] Kuźnia KrowaQ (Beniamin Muszyński, 01-04.2011) [CZYTAJ] Hiperteksty – Książki przyszłości (Marcin Sikorski, 03.2011) [CZYTAJ] Nawiedzony dom na Kosocickiej w Krakowie (Mikołaj Kołyszko, 01.2011) [CZYTAJ] TEMATY OGÓLNE Gry książkowe a RPG cz.II – fundamentalna różnica (Michał Leon Ślużyński, 04.2013) [CZYTAJ] Jak firma Anturu chciała zrobić rewolucję (Mikołaj Kołyszko, 02.2012) [CZYTAJ] Wstęp do visual novel (Michał Leon Ślużyński, 09.2011 [CZYTAJ] Gry książkowe a RPG (Beniamin Muszyński, 07.2011 [CZYTAJ] Edytory gamebooków online, (Michał Leon Ślużyński, 04.2011) [CZYTAJ] Edytory gamebooków (Michał Leon Ślużyński, 03.2011 [CZYTAJ] Mały przegląd krótkich filmów interaktywnych (Michał Leon Ślużyński, 03.2011) [CZYTAJ] Gry książkowe do kieszeni (Michał Leon Ślużyński, 01.2011) [CZYTAJ] Gry książkowe w figurkach (Jaczu, 01.2011) [CZYTAJ] Historia gamebooków (Arthil, 01.2011) [CZYTAJ] Interaktywne filmy (Michał Leon Ślużyński, 01.2011) [CZYTAJ] Wstęp do paragrafowego świata (Beniamin Muszyński, 01.2011) [CZYTAJ]
2 komentarze do “Publicystyka”