Publicystyka

RELACJE

Wystawa interaktywnych form opowiadania w ramach warszawskiego Festiwalu Przemiany trwającego od 4 do 7 września 2014 (Jakub Jastrzębski) [CZYTAJ]

1812: Serce Zimy – relacja z interaktywnego spektaklu kinowego [czas i miejsce: 24 stycznia 2013 roku, Multikino w Złotych tarasach] (Jakub Jastrzębski) [CZYTAJ]

 

PORADY I INSPIRACJE TWÓRCZE

Wolna wola w zdeterminowanym świecie paragrafów (Michał Recoil Rosiński, 08.2017) [CZYTAJ]

Pod Lupą #3 – O bohaterze nieludzkim (Beniamin Muszyński, 05.2017) [CZYTAJ]

Pod Lupą #2 – Więcej niż jeden bohater (Beniamin Muszyński, 03.2017) [CZYTAJ]

Pod Lupą #1 – Grafika jako element fabularny (Beniamin Muszyński, 02.2017) [CZYTAJ]

Wojna inna niż wszystkie – gry paragrafowe w realiach Wielkiej Wojny (Wojciech Kowalczyk, 11.2016) [CZYTAJ]

Więź z bohaterem (Michał Recoil Rosiński, 05.2016) [CZYTAJ]

Czy rozmiar ma znaczenie? (Michał Recoil Rosiński, 03.2016) [CZYTAJ]

Bo w szaleństwie jest metoda, czyli jak dać się zwariować (Michał Recoil Rosiński, 02.2016) [CZYTAJ]

Motyw zwłok w grze książkowej (Beniamin Muszyński, 11.2015) [CZYTAJ]

Śmierć w grach książkowych – element niezbędny czy opcjonalny? (Adam Korkosz, 04.2013) [CZYTAJ]

Być kobietą w świecie gamebooków (Justyna Anna Maksoń, 04.2012) [CZYTAJ]

Cyberpunk  tło dla Twojej gry (Beniamin Muszyński, 04.2012) [CZYTAJ]

Hrabal – człowiek, który pił, człowiek, który pisał… (Beniamin Muszyński, 04.2012) [CZYTAJ]

Świat po końcu świata, czyli postapokalipsa (Beniamin Muszyński, 04.2012) [CZYTAJ]

Lebensborn, (Piotr Bąkowski, 02.2012) [CZYTAJ]

Mnogość wyborów w grach książkowych (Beniamin Muszyński, 02.2012) [CZYTAJ]

Dziennik jako element gry książkowej (Beniamin Muszyński, 09.2011) [CZYTAJ]

Idealna mechanika dla gier książkowych (Paweł Dziemski, 09.2011) [CZYTAJ]

Industrializacja gier paragrafowych, czyli dobrodziejstwa mechaniki (Michał Recoil Rosiński, 09.2011) [CZYTAJ]

Kanibalizm: historia ludożerstwa (Beniamin Muszyński, 09.2011) [CZYTAJ]

Na tropie Cthulhu (Mikołaj Kołyszko, 09.2011) [CZYTAJ]

Historia szyfrów (Piotr Bąkowski, 07.2011) [CZYTAJ]

Konfrontacja: gry „narracyjne a labiryntowe(Michał Recoil Rosiński, 07.2011) [CZYTAJ]

Organizacja pracy twórczej (Beniamin Muszyński, 07.2011) [CZYTAJ]

Pomieszanie z poplątaniem, (Michał Recoil Rosiński, 07.2011) [CZYTAJ]

Motywator, czyli jak wziąć się do roboty (Michał Recoil Rosiński, 04.2011) [CZYTAJ]

Prypeć. Miasto duchów, (Piotr Bąkowski, 04.2011) [CZYTAJ]

Kuźnia KrowaQ (Beniamin Muszyński, 01-04.2011) [CZYTAJ]

Hiperteksty – Książki przyszłości (Marcin Sikorski, 03.2011) [CZYTAJ]

Nawiedzony dom na Kosocickiej w Krakowie (Mikołaj Kołyszko, 01.2011) [CZYTAJ]

 

TEMATY OGÓLNE

Gry książkowe a RPG cz.II  fundamentalna różnica (Michał Leon Ślużyński, 04.2013) [CZYTAJ]

Jak  firma Anturu chciała zrobić rewolucję (Mikołaj Kołyszko, 02.2012) [CZYTAJ]

Wstęp do visual novel (Michał Leon Ślużyński, 09.2011 [CZYTAJ]

Gry książkowe a RPG (Beniamin Muszyński, 07.2011 [CZYTAJ]

Edytory gamebooków online, (Michał Leon Ślużyński, 04.2011) [CZYTAJ]

Edytory gamebooków (Michał Leon Ślużyński, 03.2011 [CZYTAJ]

Mały przegląd krótkich filmów interaktywnych (Michał Leon Ślużyński, 03.2011) [CZYTAJ]

Gry książkowe do kieszeni (Michał Leon Ślużyński, 01.2011) [CZYTAJ]

Gry książkowe w figurkach (Jaczu, 01.2011) [CZYTAJ]

Historia gamebooków (Arthil, 01.2011) [CZYTAJ]

Interaktywne filmy (Michał Leon Ślużyński, 01.2011) [CZYTAJ]

Wstęp do paragrafowego świata (Beniamin Muszyński, 01.2011) [CZYTAJ]

2 odpowiedzi na „Publicystyka

  1. Pingback: INTERAKTYWNE FORMY OPOWIADANIA – RELACJA JAKUBA JASTRZĘBSKIEGO | Masz Wybór

  2. Pingback: OBŁĘDNE PORADY! | Masz Wybór

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *